lördag 27 november 2010

Nöjd!!!

Det är nog ett ord som beskriver mig rätt bra för tillfället. Jag är nöjd med det mesta i mitt liv! Jag är nöjd med att ha kommit iordning så bra i min lägenhet - julstämningen känns!!!! Jag är nöjd över att känna mig glad, pigg och på fötter! Jag är nöjd att jag idag har fått hem mina små älsklingar, även om deras humör verkligen lämnade mycket mer att önska! Men img är en ny dag och det står mycket på schemat!

Fast allt hänger ju på hur Thea känner sig, hon kände sig lite hängig ikväll - ont i halsen o så... Men annars är det några hyllor som ska upp, har satt upp 2 hyllor o 2 tavellister idag. Fick efter ett smärre bryt gå hem till brorsan o låna borren, sen gick det som smort!!!
Och sen måste vi ju hinna med julskyltningen också, första året på läääänge som det är vitt när det är julskyltning så img blir det nog riktigt med julstämning! Me like a lot!!!

Nu blir det film på 3:an, en kall o bara mys! Så världen, ha det gott för det ska jag!!!

1 kommentar:

  1. Din mor bli så varm i hjärtat av att höra att du mår bra och att du nu börjat få ordning i din lägenhet. Hoppas ni får en mysig julskyltningssöndag. Vi har också vitt här nere, länge sedan detta fanns. Idag tvättar jag så det blir ingen julskyltning för min del. kram till er alla och hoppas Thea kryar på sig.

    SvaraRadera