måndag 1 november 2010

jaha....

så har jag nu flyttat till min lägenhet. Jag har kommit iordning rätt bra tycker jag, förutom att jag inte satt upp några saker alls på väggarna. Får vänta tills jag fått renoverat - måste ringa idag o få besked om när det är tänkt...

Flytten gick bra, några smärre bryt för att jag vill mer o fortare än vad det går. Sån är ju jag. Men nu är det gjort! Och jag tror jag kommer att trivas bra här, när jag fått det som jag vill ha det här. För tillfället känns det som om jag är på besök hemma hos Linda... hon har ju en likadant planerad lägenhet.

Jag känner mig lite handikappad, har fått en låsning bakom vänster skuldra som drar över axeln o fram i bröstkorgen... känns sådär! Hugger till som f-n i en massa rörelser... Men men, det går väl över!

Idag är jag föräldraledig och får se om jag kan ta mig för o hitta på ngt med barnen, har sovit så grymt dåligt inatt så jag känner mig mer eller mindre som en zombie...

Img är det åter arbete igen. Barnen ska på piratfest på fritids på kvällen o då tänkte jag ta tillfället att jobba mitt första pass som kontaktperson. Hoppas det blir bra! Nu ska jag ta en kopp kaffe till... sen är det nog ledigt i badrummet så jag kan hoppa in i duschen.

1 kommentar: