söndag 7 november 2010

Söndag...

underbara, slappa o härliga söndag...! Efter en helg med fest både fredag o lördag så är söndagen en helt perfekt dag för att slappa!

Tack alla vänner för att ni var med och firade min o Lindas födelsedagar, även om det är liiiite tid kvar tills det är dags på riktigt... Tack för presenten, har redan börjat spåna på vad jag ska ha för motiv!

Igår tog jag mig, efter väldigt mycket velande, på fest hos Tina. Det var riktigt kul att träffa henne o hennes vänner! Aldrig fel att lära känna nytt folk. Det blev en liten sväng på Harrys innan jag tog en promenad hem. Tack Tina, det var mycket trevligt!

Idag har jag varit hos Jocke och barnen och tankat kärlek och energi!!! Det behövde jag!!! Härligt med mina små söta tjejer, som jag iofs börjar märka inte är så små längre... Thea hon är ju jätteduktig på engelska, hon räknar jättebra och är så redig när man för ett samtal med henne. Elin är omtänksam som få! Jocke hade nackspärr och då fixade hon med disken och så för att han skulle kunna få sitta ner o vila istället! <3

Jag har tömt vardagsrum och kök idag för img ska det målas o läggas nytt golv. Så för tillfället bor jag i en etta utan kök... Allt är staplat på varandra o är i en enda stor röra! Jag hoppas dom blir klara till tisdag så jag kan fixa iordning rummen igen för på torsdag är det dags för tjejträff här!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Beck, tror jag. Härligt med en slappedag utan ångesten i släptåg!!!! Love it!!!

1 kommentar:

  1. Jag är glad att du kom! Du underbara människa.... kram

    SvaraRadera