onsdag 10 november 2010

Jenny gav mig ett råd - skriv av dig dina tankar... Jag är tom på känslor, full av känslor, kan inte tänka, gör inget annat än tänker... Vänder o vrider på allt o inget... Suck...

Har varit hos doktorn idag som ville sjukskriva mig, ge mig en chans att landa, få iordning på min sömn, på min ångest o på mina humörssvängningar... Jag har fått ny medicin som ska fasas in, den gamla ska fasas ut... Jag ska ta dubbel dos av mina sömntabletter... En vecka fick jag för att testa hur jag känner mig. Om jag fixar att fortsätta jobba heltid. Får prata med jobbet också o höra vad dom säger. Jag har två alternativ att erbjuda... antingen jobbar jag 100% o får tillstånd att jobba hemifrån om det skulle kännas för jobbigt. Eller så blir jag sjukskriven på 50 eller 25%... Vi får se vad dom säger.

Nu har jag tagit mina piller o ska göra mig klar för att gå o lägga mig. Hoppas jag kan sova, jag behöver sova för att få ordning på allt... Måste få en chans att må bra, jag vill inte känna mig så här... Jag är så rädd att jag ska bli dålig, dålig som sist... Jag vill inte hamna där, jag vill inte!!! Jag vill vara hel, må bra, känna mig lugn, tillfreds o i harmoni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar