söndag 21 november 2010

Söndag...

o jag känner att jag mår bra! Jag har inte haft ångest över att vara själv i lägenheten, över att inte ha barnen hos mig. Jag känner mig stabil, glad och på banan! Undrar vad det är för piller jag äter...! :-) Men det ska jag inte fundera över, de får mig o må bra & det är jag nöjd med!!!

I fredags tog jag det lugnt, var hos Linda M en sväng och tog ett par kalla. Gött! När jag kom hem somnade jag som en stock, som jag förresten gör varje kväll numera! I lördags blev det en roadtrip till Karlshamn för att hälsa på Fredrik. Det var riktigt trevligt!!! Så avslappnat, bekvämt o skoj! Och det kändes så nice o vara i Karlshamn även om jag inte såg så mycket av stan - men det kändes skönt!

Kvällen spenderade jag med tillsammans med Frida och det var så mysigt o sitta med henne o bara bubbla en massa! Riktigt nice! Hon är en supergo tjej och jag bara kände mig så bekväm med henne! Tack Frida, gör gärna om det!

Idag, söndag, så har jag varit på bio med Elin, kollade på Sammys äventyr som var i 3D och det var såååå roligt! Shit vad vi skrattade! Så mysigt! Nu ikväll har jag gjort knäck, lagat mat o försökt o kolla på "When in Rome" men den förbannade datorn lägger ju av när den själv känner för det!!! Så jag har fått se halva filmen o den verkar sååå bra! Får göra ett nytt försök img. Nu blir det sängen för img är det dags för en ny arbetsvecka... Känns helt OK! Faktiskt!! :-D

3 kommentarer:

  1. Jag blir så glad när du skriver att du mår bra, skit i vad det är för piller huvudsaken är att du mår bra. Trevligt att du och Frida har haft det mysigt. Hoppas du får en bra vecka, ska också jobba full vecka nu. Så snart blir det sängen även för mig. Kram till dig och till flickorna när du pratar och träfar dom.

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot tisdagskväll!!!! :) från du vet vem .... Tror jag... Hihihi

    SvaraRadera
  3. ...och då var det inte jag som skrev ovanstående..... :D

    SvaraRadera