tisdag 23 november 2010

Ooooh happy day!!!

Oooh happy day! Fast allt är inte helt bra... min doktor ringde idag o beordrade mig att genast börja ta D-vitaminer! Jag hade så låga värden att det är risk för att njurar och mage tar stryk... Ooooops, jag som trodde jag var okej... Har ju varit lite trött, haft strul med magen o så men det har ju varit mycket för mig ett tag. Men det var inte bara det, tydligen. Men nu har jag shoppat lite vitaminer så nu ska det nog bli bra igen! I övrigt mår jag kanon!

Ikväll har jag haft Jenny o Jessika på fika här och det var supermysigt!!! Shit vad många skratt vi fick!!! Så om det är möjligt så mår jag ännu bättre nu! Tack tjejer för att ni fått mig att skratta gott!!!

Nu sitter jag o kollar lite TV, med en liiiten paus för att gå ner i förrådet och hämta fler lådor till Jenny som packar som en tok!!! Har ingen jättebrådska i säng ikväll, har sovmorgon img eftersom jag ska till arbetsterapeuten och bada mina händer. Skönt ska det bli med både sovmorgon o det värmande badet.

Har förresten köpt ny dator idag! Så nu ska min fixas till, pimpas lite, sen blir det barnens julklapp från mig! Hoppas bara dom uppskattar den, att det inte blir en massa bråk o tjafs om den eftersom dom får den tillsammans. Men det känns i vilket fall skönt att det löste sig, min kommer funka utmärkt till det dom ska använda den till. Och jag kan förhoppningsvis se färdigt "When in Rome" på torsdag. :-)

Ja, vad ska man säga... Livet skulle kunna vara värre!!! Peace, Love and Understanding to everybody!!! Kolla in denna - kan man bli annat än glad!?!?!


">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar