onsdag 17 november 2010

Ooooj...

vad tiden går!!! Det går minsann i ett! I måndags när jag jobbat klart, hämtat hem barnen så satte vi igång med att göra en kaka, när den stod i ugnen värmde vi rester från i söndags och gjorde läxorna. Sen kom Matilda, Zebbe och Linda. Jag var lite otrevlig för jag stod vid diskbänken och packade kuvert samtidigt som vi fikade. Jenny o Klara kom också en snabb sväng för o hämta Matilda.

I tisdags så fyllde Linda år så när vi gjort läxor o ätit kvällsmat så gick vi bort till henne med en liten blomma. Där var det också fullt med folk! Nice!

Idag har jag först jobbat som vanligt, hem med Thea o fixa lite läxor o kvällsmat... Sen var det dags för Thea att gå på gympa och jag skulle jobba lite som kontaktperson. Elin tog Jenny hand om, tack Jenny!

Nu har jag lagt barnen, hängt tvätt o slängt mig i soffan för att slappa en liiiiten stund innan det är dags för sängen igen... Det känns som om allt bara rullar på!!! Men det bästa av allt är att jag näääästan gör allt med ett leende - vet inte riktigt vad det är för medicin jag fått men jag känner mig ovanligt glad o positiv! Så jäkla härligt!!! Och sover gör jag med...! Har fått testa mig fram och kommit fram till att det är rätt lagom o ta medicinen vid åtta-halv nio för att jag ska orka upp på morgonen. Men jag sover, jag sover hela natten!!! Så härligt!!! Tror minsann att vindarna blåser min väg nu!! Love it!!!

1 kommentar:

  1. Så härligt att läsa att du mår bra, och att du får sova gott hela natten. Värmer din moders hjärta. Kram till er alla och så klart att vindarna nu blåser din väg. Mamma

    SvaraRadera