lördag 9 oktober 2010

Tungt...

är det! Idag är en fortsättning på gårdagen/natten... Jag har inte sovit många minuter i natt, jag är helt slut. Har stora påsar under ögonen som är helt uppsvullna... Som Linda sa när hon öppnade dörren för mig imorse - SOM du ser ut!!!! Ja, det gör jag... Tårarna vill inte sluta rinna ner för mina kinder. Visst jag har inte gråtit heeeela tiden idag, har ju varit på Ikea en sväng med mina underbara vänner! Lite kul - det var Jenny x 2 o Linda x 2... O när vi kom dit sprang jag o Jenny på våra ex-män med barnen... Skum känsla!!!

Men efter en natt med väldigt lite sömn o en massa gråt så känns huvudet o kroppen helt uttorkad. Huvudet värker och jag känner mig helt svimfärdig när jag är uppe på benen. Så när vi väl kom till Ikea så fick jag gå ut o sätta mig i bilen o vila för att sen orka gå igenom knappt halva varuhuset. Men jag fick hem mina lampskärmar, en gratängform o två koppar som jag ska ha på jobbet. Tack Linda, Linda o Jenny för att ni orkade dra runt på mig!

Jag fick uppleva en härlig känsla på Ikea också - som jag verkligen behövde!!! Att se barnen bli så glada att se mig, att se när dom springer som tokar för att kasta sig i famnen på mig! Det behövde jag! Att få känna att jag räcker till, att dom saknar mig!! En helt underbar känsla!!! Och så klart grät jag...

Den här Ikea-turen förde med sig fler konstiga möten...där sitter jag i Lindas bil, helt slut o mår skit, då knackar det på rutan. Utanför står Anna som jag inte träffat eller pratat med sen jag o Jocke delade på oss förra gången. Och än mer förvånad blev jag när hon berättade att hon också ligger i skilsmässa! Galet! Men kul o se henne!

Nu har jag faktiskt ätit lite, behövde det men har inte funkat innan idag. Nu ska jag lägga mig på soffan o samla kraft för att orka bädda rent min säng så jag kan gå o lägga mig och förhoppningsvis sova! Jag vill inte gråta mig igenom en natt till, jag orkar inte...

Älskar er mina söta, underbara o fina tjejer!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar