torsdag 14 oktober 2010

Aggressioner

har man ju en del av. Ångest också... Det är konstigt, jag har barnen och jag tycker jag mår bra. Allt flyter på, inga större bråk - inte ens på mornarna som det så ofta varit innan! Det känns riktigt skönt! Thea kom en morgon o sa "Mamma, det är så lugnt o skönt nu - inte så mycket stress o bråk!" Och så glad jag blir, mitt hjärta bara bubblade!

Men likväl så får jag flera gånger om dagen ångestattacker som gör att tårarna bara svämmar över i ögonen, bröstkorgen känns som den håller på att sprängas o jag får inte luft! Men jag tycker jag klarar det rätt så bra ändå - det går framåt! Och jag vet jag har lite drygt en vecka till med barnen, så jag hinner fylla på mina depåer!!!

Jag älskar mina barn så oändligt och det är så skönt att se att dom mår, efter omständigheterna, bra! De är glada, harmoniska och kärleksfulla! Och det värmer mitt hjärta alldeles oerhört! Thea och Elin, jag älskar er och gör allt jag kan för att ni ska få det så bra som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar