torsdag 7 oktober 2010

...

idag suger det!!! FY f-n...!

Hur maktlös & otillräcklig man som förälder känner sig ibland... Thea saknar Jocke alldeles oerhört mycket och jag vet hon behöver massor med kärlek, uppmärksamhet och mys. Jag försöker verkligen o ge henne allt det hon behöver men det räcker inte till, jag räcker inte till... Jag kan aldrig fylla det tomrum efter Jocke som hon känner när hon är hos mig och jag vill inte fylla det. Saknad är bra! Men hon får inte må dåligt av saknaden! Jag vill inte vara orsaken till att hon mår dåligt...

Såklart löser sig allt, det blir säkert annorlunda när hon varit hos Jocke över helgen, när vi kommit in i våra rutiner... men måtte det verkligen bli bra! Jag hatar o se henne må dåligt... Men imorgon ska Jocke hämta barnen efter skolan och det står fredagsmys på deras schema! Hoppas det kan göra henne hel, glad o spontan som min Thea ska vara! Jag älskar mina tjejer så!!!

1 kommentar: