torsdag 21 oktober 2010

Fy FAN!!!!!!

Fy FAN för denna kvällen!!!! Jag hatar det! Visst har det varit mys med tjejerna o det har varit jättehärligt! Men jag har packat till tjejerna för img är det Jocke som hämtar barnen efter skolan img... sen har jag 8 nätter där jag ska vara ensam... FY FAN! Jag har ju att göra, ska packa alla mina saker men jag är ensam. Jag ska komma hem från jobbet till en tom lägenhet där jag o min familj levt tillsammans under lite drygt 1½ år... Jag ska äta själv, sova själv... De senaste 3 veckorna har jag varit själv med barnen. Och det har känts konstigt - halvt på ngt vis. Att gå här i hemmet där vi levt tillsammans... usch!!!

Och bara tanken på att jag ska vara själv här nu - ångesten är enorm! Jag önskar jag kunde stanna klockan - här o nu, så jag inte behöver gå o lägga mig. Slippa ligga sömnlös, slippa gå upp o väcka barnen för att köra dom till skolan. Jag vill inte inte!!! Jag orkar inte!!!! Det gör så sjukt, galet jävla ont - det var ju inte så här det skulle bli! Inte på ngt vis!!! Mitt liv skulle se helt annorlunda ut...

Jag vet det blir bra, på ngt jäkla vis ska det bli bra men det känns så jäkla långt dit! Och hur tusan gör man för att komma framåt o stanna där istället för att ta ett steg fram o två tillbaka... Jag har ju för fan gått igenom detta innan! Jag vet ju att det är rätt väg att gå - att det blir bäst så här! JAG VET DET!!! Men fy FAN för smärtan, ångesten, misslyckandet och känslan av att inte vara någon... Jag vet inte vem jag är, vad jag kan, vad jag står för, vad jag känner o VARFÖR känner jag som jag gör... Livet suger, suger så in i HELVETE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar