söndag 24 oktober 2010

Kontrollfreak...

det är jag det!!! När jag ringde till barnen för o säga natti berättade Jocke att Thea har feber o ont i halsen... och direkt så kände jag att hon borde vara hos mig!!! Är hon sjuk så är det hos mamma hon ska vara... Galet! Jag är fullt medveten om att Jocke är jätteduktig på att ta hand om våra barn och att dom har det precis lika bra hos honom som hos mig... men jag vill ha henne här, ta hand om henne, mysa, pyssla om henne! Jag o Jenny tog en kvällspromenad för att lämna Ipren till Jocke om Thea blir sämre i natt, jag var inne o pussade på barnen. Dom är så söta!!!

Helgen har varit bra, i fredags hade jag Erotikparty här - det var riktigt kul! Thed kom hit på kvällstimmarna och han trimmade mitt redan korta hår till 3mm... NICE! Trivs som bara den!!!

I lördags sov jag halva dagen, jag var rätt bakis... Gick upp ur sängen vid 13-tiden efter ett sms från Thed o Frida som ville bjuda på kaffe. Det var skönt o sitta hemma hos Thed o bara vara... vi lyssnade på "Så ska det låta" på You-Tube. Lördagen fortsatte i mysets tecken, jag packade lite, tog en pizza med Linda o Linda.

Nu är det söndag och jag har minsann fått en hel del gjort. Jag har jobbat, packat, tvättat... men nu är ångesten tillbaka som en kär vän... Måtte jag kunna sova i natt - jag vill inte ligga o vända o vrida på mig, inte i natt igen... Jag vill sova o vakna img utan ångest, utvilad o redo för en ny vecka. Sista veckan i denna lägenheten... Sov gott!

1 kommentar: