fredag 8 oktober 2010

Jag vet att det blir bra!!!

Men livet suger duktigt nu!!! Jag mår skit! Jag känner ett oerhört misslyckande över att inte klara att vara den mamma jag vill vara, att rädda det äktenskap jag så gärna ville skulle funka!!! Jag vill inte mina barn ska växa upp som jag fått göra, hatta hit o dit. Jag ville att mitt äktenskap med Jocke skulle vara för evigt! Att vi skulle övervinna allt - trots alla motgångar! Att vi var starkare än alla trodde!

Men ni fick rätt, det funkade inte o nu står jag här med barnens hjärta i mina händer! Jag vet att jag inte kan ändra på ngt o jag vill inte ändra på något! Jag vet att jag valt rätt väg men det är svårt - svårt att acceptera misslyckandet! Att leva med att mitt val orsakar mina döttrar så mycket smärta!!!

Att vara här i lägenheten utan min familj är alldeles tomt!!! Det är så stort, tomt o alldeles tyst!!! Men jag vet att det är rätt beslut... jag vet att det är så!

Men jag mår sjukt dåligt o jag vet inte hur jag ska vända det för tillfället... Förtjänar väl inte bättre än så här... just nu...

Jag vet att jag låter ynklig o patetiskt men det är så här jag mår för tillfället!!! Jag har försatt mig i en sits som jag bara måste ta mig igenom... Livet är INTE kul för tillfället....

Jag har haft en trevlig kväll med tjejerna - käkat o druckit gott men jag behöver mer... Barnen är hos Jocke o jag vet dom har det superbra där! Han är en underbar pappa!!! Jag bara känner mig så fruktansvärt misslyckad!!! Fan!!!

1 kommentar: