fredag 7 januari 2011

Vilken underbart skön dag!!!

Ja idag har det varit en tvärtemotdag i jämförelse med för någon dag sen...! Det är fredag, jag är feberfri, barnen har kommit hit, mitt löpband levererades och vi har haft mysfredag med goda vänner!

Började dagen med att vakna tiiiiidigt o bli väldigt irriterad på min granne nedanför som skottade 04.15 till 04.50... Galet!!! Somnade som tur är om o vaknade 08.15. Något piggare...! Jag lyxade till det med nygräddade bake-off-frallor o kaffe framför tv:n som visade Nyhetsmorgon! Så gött!!! Hade inga planer för dagen så det blev bara mys, lite plockade o så...ja mitt löpband kom ju och det skulle såklart monteras oavsett om jag kan motionera eller inte - såklart fattades några skruvar men dom är beställda nu o kommer med posten på tisdag... I övrigt gick jag mest o väntade på att barnen som skulle komma kl 15. Och det gjorde dom!!! Jag hade maten i stort sett klar eftersom jag var rääätt hungrig efter min tidiga frukost.

Vi lyxade till med att ha lite efterrätt... vaniljglass o varma hallon! Yummie!!!

Nu ikväll har vi kollat på premiären av Let´s Dance. Linda o Linda kom hit en sväng o umgicks lite. Linda E hade med sig kladdkaka o glass så här har mumsat som bara den!!! Tack Linda för det! Smarrigt värre!!!

Nu har barnen somnat o jag kollar på Snuten i Hollywood 3 - får se hur länge jag orkar sitta uppe... Img blir det mer mys, en sväng på stan o sen får vi se vad vi hittar på! Ha det gott, alla underbara!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar