torsdag 6 januari 2011

Feberfri!!!

Tjoho!!! Jag är sååå glad över att jag vaknade feberfri, har plockat o fixat undan julen idag o nu ikväll är jag fortfarande feberfri!!! Känns bra!!!

Flitig har jag varit, redo för att tjejerna kommer img!! Bäddat rent alla sängar, tvättat två maskiner tvätt, handlat, dammsugit, asat bort granen till soprummet, burit ner julen i förrådet, druckit kaffe med Linda, Jenny, Lena o Ingela. På det stora hela har dagen varit bra!

Skrattade gott för mig själv när jag kastat ut granen från balkongen och sen plumsade ut i snö halvvägs upp till låret för att hämta den o ta den till soprummet (fast man inte fick slänga dom där...) Kallt blev det om benen! Men känns SÅÅÅ skönt o ha det gjort!!!

Och jag masade mig iväg till affären för att handla hem mjölk, vatten o svartpeppar... blev 750 kr fattigare...! Men nu har jag mat hemma så vi klarar oss! Img kommer mina underbara tjejer till mig och som jag längtar!!! Hoppas att febern håller sig borta så vi kan hitta på ngt! Skulle gjort ngt när jag hade semester mellan jul o nyår men då var jag allt annat än pigg... Men nu till helgen kanske man orkar med ngt. Funderar på Busfabriken eller ngt badhus! Får kolla vad tjejerna vill. <3

Längtar lite tills det är dags o lägga sig - har bäddat rent o har fönstret öppet så det kommer vara kallt, fräscht o härligt o lägga sig!

Konstigt förresten hur olika världen kan se ut för människor... Hur olika man uppfattar saker o ting, att mitt helt plötsligt kan vara ditt, att min känsla kan förvandlas till vår känsla... Djupt det här blev...! Nåja, ingen kan ta ifrån mig mitt jag o det är väl kanske tur det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar