lördag 8 januari 2011

Lugn...

o stabil känner jag mig idag! Nu är jag på gång!!! Härligt! Ingen feber, peppar peppar... tredje dagen! Må vindarna ha vänt?! Me like a lot!!!!

Idag har jag inte gjort så mycket men ändå fått gjort en del... Mysfrukost med barnen o Linda gjorde oss sällskap! Sen var barnen ute o lekte en stund, det var länge sen tycker jag! Kändes bra att dom var ute tillsammans o var vänner! Inte många gånger det händer...

En sväng på stan blev det ju med, jag o Elin shoppade vars en tröja på H&M. Sen en sväng på Maxi. Jag och Thea lagade maten tillsammans, hon börjar bli riktigt stor!!! <3 Och när vi gjort det o väntade på att maten skulle bli klar tog vi en kopp te. Så mysigt o sitta o prata - bara hon o jag! Elin satt vid datorn o pysslade med ngt från Filofix...

Nu leker Elin med Klara som ska sova över o Thea är hos Matilda en stund. Rätt bra vi kan dela på dom lite eftersom syskonen delar rum på båda ställena - blir lätt rörigt o bråkigt annars.

Jag sitter framför tvn o kollar på skidskytte - är sååååå sugen på en öl men det är väl bäst o vänta till jag ätit penicillinen klart... sätter på en kanna java istället - sitter aldrig fel!

I morgon är det söndag och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på - inget bestämt! Rätt skönt det med, att ta dagen som den kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar