tisdag 4 januari 2011

Dags igen...

fick gå hem från jobbet kl 10 idag... feber o jätteförkyld - denna gången sitter det mellan näsa o pannan... Som om det inte räcker med lunginflammationen o att andningen är blääää.... Så idag har jag sovit på soffan hela dagen, varit en kort sväng hos Linda för att mysa om Elin som följt med Zebbe hem. Och så fick jag en kopp kaffe, gott sällskap o en nypa frisk luft. Det behövs också - rensa ut lite baciller!

Igår var en blä-dag! Jag är alldeles för snäll! Jag ställer upp o lyssnar, stöttar o finns till för människor som mår dåligt. Jag ställer upp o hjälper till för att underlätta för andra även om det ställer till det för mig själv. Och visst händer det ofta att jag får tillbaka en del av det jag ger.

Jag är en person som både kan öppna upp mig när jag mår dåligt men stänger lika gärna in mig när jag mår dåligt - slutar ändå med att det är jag som stöttar ngn annan istället... Och de som känner mig bäst vet när det är allvar och jag verkligen vill ha och behöver stöttning. De personer ger mig det, utan att på ngt vis förvänta sig ngt i retur! Ingen nämnd och ingen glömd - ni vet själva vem ni är! Älskar er!! <3

Ja, jag är bitter i detta inlägget... Det kostar inget o säga "Tack..." Eller?!

Imorgon är en ny dag - jag kommer igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar