måndag 17 januari 2011

Ny vecka..

o var ska jag börja... det har varit en kräk-dag på jobbet. Jag har varit så grymt irriterad på allt o alla... När jag jobbat klart körde jag o köpte lampan till skyltbelysningen på bilen som ska besiktigas nästa vecka. När det var gjort körde jag direkt hem o bytte om för att ut o gå! Så jäkla skönt!!! Volbeat i öronen o bara gååååå!!! Jag ska fanimej lyckas gå ner i vikt!!!

Efter duschen o maten så blev det en kanna kaffe hos Linda. Så skönt o bara vara o prata av sig! Tack Linda för sällskapet!

Jag har monterat ner löpbandet för att skicka tillbaka det i veckan. Jag var o köpte silikonspray idag o visst det blev bättre men inte bra! Och för 3000 kr så ska jag vara helnöjd! Så nu har jag pratat med Jocke o bett honom o ordna frigolitbitar så jag kan slå in det o skicka tillbaka det. Och då fick jag chansen att ha barnen en stund img för han behövde jobba över - så img blir det myyyyys!!! <3

Nu ska jag kolla lite handboll, tänkte jag o dricka vatten... konstigt hur hela ens tankeverksamhet kan kretsa kring mat & godis när man inte ska äta en massa..! Men skam den som ger sig, jag ska klara det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar