onsdag 5 januari 2011

Bläääää

är ett väldigt bra ord för att beskriva vad jag känner. Jag är liten, ynklig o tycker väldigt synd om mig själv för tillfället... Jag har sovit större delen av dagen, febern är som en trogen ovän, vid min sida. Jag orkar inget, har inte lust till ngt... Fast jag har haft lite trevligt idag. Linda hade Thea med sig hem idag så hon bjöd på kaffe o jag kunde mysa med Thea lite. Så skönt o få hennes armar om min hals när hon mötte mig! Jag älskar mina små tjejer alldeles oerhört mycket! Gött o få lite extra mys! När jag satt hos Linda så kände jag lite på min fot som jag haft ont i ett tag, speciellt om det kommit ngt litet under... Upptäckte en knuta i hålfoten som gör jätteont!!! Så nu blir det vårdcentralen på fredag, tar allt på ett bräde... Min feber, förkylning, lunginflammationen o foten... Ngt mer?! Blääää....

Har tagit en dusch o nu sitter jag i soffan, helt matt! Min pappa fyller år idag och ska ha lite kalas img men jag har fått avboka... orkar helt enkelt inte ta mig dit. Det blir vila för hela slanten img med så vet jag att jag gjort vad jag kunnat om febern inte gett med sig - då kan jag säga till doktorn med gott samvete att jag tagit hand om mig!

Kvällen bjuder på mer tv-tittande, slumrande o slappande...! Tjohoooo vilket underbart liv jag lever för tillfället...! :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar