onsdag 24 februari 2010

Nu vill jag ha vååååår!!!

Är så fruktansvärt, oerhört, hemskt trött på denna vinter med snö o kyla!!! Tycker att jag befinner mig liiiite i en dal just nu... lite olika saker som påverkar - inte så många som jag kan påverka tyvärr...

Igår var en mysig dag, jag var på stan med Thea. Åkte buss upp o skulle handla lite bling inför discot som hon är på idag. När hon skulle hem så åkte hon buss helt själv!!! Jag var jättenervös o hon var stolt som få!!! Men såklart, hon börjar bli stor ju så det gick alldeles utmärkt!!!

Så nu är hon iväg o rockar loss - eller ja, busar rundor iaf. Så här fin är hon!!



Hoppas hon får en toppenkväll!!! Nu ska jag lägga mig under filten o bara slappa... LoL

1 kommentar:

  1. Oj Oj så fin hon är, hoppas hon får riktigt roligt ikväll....och så jätteduktig med att åka buss hem själv...hälsa henne att mormor är stolt över henne och tycker hon är jättefin...hälsa och krama även Elin, snart är det hennes tur att få uppleva samma som Thea.
    Kram på er alla...

    SvaraRadera