fredag 12 februari 2010

Ääääääntligen!!!!

Äntligen är det fredag... Igår gjorde jag min CoverUp av en gammal tatuering och OOOOJJJ vad nöjd jag är!! Bild kommer senare... Den är inte helt klar, det ska till en lilja till och bokstäverna T och E vill jag med ha in... Men tid är bokad så nu är det nedräkning igen... =)

Igår ringde min bror och var själaglad!!! Han har fått en egen lägenhet!!!! Så lycklig han är! Och jag gläds med honom, det är så underbart att livet har vänt på detta vis för honom. Nu är det bara att fortsätta sträva framåt, det lönar sig!!

Tvära kast är det i vår familj också. Thea var på ridning i onsdags och därefter bestämde hon sig... "Jag slutar med friidrotten, mamma." Sista träningen med friidrotten var igår. Hon kommer hemskuttandes glad o sprallig som aldrig förr!!! "Mamma, mamma - jag blev klubbmästare i 3-steg!!! Så jag slutar med ridningen och fortsätter med friidrotten..." Och gissa om jag är stolt! Det var väl iofs inte så konstigt att hon vann 3-steget, hon var den enda som fick ett uppmätt resultat - och det blev ju bara ett resultat för henne. Men det är en början! Och jag kan ju inte säga att jag är ledsen för att hon väljer friidrotten... fler kompisar hon känner där, billigare och bäst av allt - jag slipper vara nära de fyrbenta kreaturen!!! :-D Så istället för att investera i ridkläder o sånt så blir det till o skaffa lite riktiga träningskläder och ett par bra träningsskor... LoL

1 kommentar: