måndag 1 mars 2010

Vilken helg!

Här har det hänt en hel del denna helgen - har knappt hunnit med... I fredags var det så dags för en kväll med jobbet. Planerna från början var käka på Wokhouse, hem till Jill och spela lite Wii, sjunga lite SingStar o sen kolla Semifinalen där det var tänkt att Sverige skulle vara med... Men icke... det blev middag på Wokhouse o hem till Jill o där satt vi o snackade några timmar. Väldigt trevligt!

Lördagen gick helt o hållet i familjens tecken. Mysfrukost och sen bilen till Malmö. Jag och mamma skulle hälsa på Paul o åka o titta på hans lägenhet. Den var helt okej, det enda som vi ska göra i nuläget är att måla om köket. Och storstäda den - det blir första projektet. Ska bli kul o fixa till ett schysst hem till min bror - är ett tag sen han hade det. Sen på vägen hem från Malmö fick vi ett infall att köra inom Stehag där pappa o Berit bor - så sagt o gjort det gjorde vi o där blev det nybakta bullar o te. Ja, hela helgen har jag fått fika på te... min mage har helt o hållet lagt av efter för mycket kaffe, för stark mat o för mycket grubblande... Men men, det går över hoppas jag. Lördagen avslutade vi med att sitta tillsammans med Paul o Jenny och kolla på Melodifestivalen - avslappnat o skönt!!!

Söndagen låg jag mest på soffan - en liten fika hos Jockes farmor blev det. I övrigt så blev det inte mycket gjort den dagen... Nu är det måndag igen o jag har gett mig f-n på att jag ska slappa så mycket det bara går - bara göra saker som jag själv vill... Så det ska bli härligt!!!

LoL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar