måndag 15 februari 2010

Vabbar...

gör jag idag... Elin har hosta o ont i öronen. Nu på småtimmarna så övergick hostan till krupp-hosta. Hon blir väldigt rädd när det känns som om hon inte får luft. Så det vara bara att leta fram alla mediciner för o vidga luftrören. Nu sitter hon med MP3-an i öronen o spelar DS. Själv avnjuter jag en kopp kaffe o väntar på att Hässleholmsbyggen ska komma hit o titta på tvättmaskinen - som den DÖNAR!!!! Tur den har funkat bra hela helgen så jag fått undan det mesta...

Helgen har varit helt underbar!!! I fredags var vi och hälsade på Malin o Viktor, det var trevligt - avslappnat som alltid! Mycket snackande o pojkarna spelade hockey... Lördagen gick åt till att bara vila o ta det lugnt... förbereda sig inför kvällen som spenderades tillsammans med Jenny o Paul o barnen. Och vilken kväll det blev!!! Avslappnat, lugnt o härligt!!! Vi kollade på schlager och hade värsta nostalgitrippen med gammal musik! Får nog be grannarna om ursäkt för den höga volymen och de sena timmarna... =)

Söndagen gick i samma tecken som resten av helgen... vi vilade och tog det jättelugnt! Elin har lite feber, en massiv hosta o ont i öronen... Tur det är OS nu så man har ngt o kolla på! Fast jag ska kolla runt lite o se om jag kan hitta en skiss o jobba efter. Kanske se om det finns ngn utmaning man kan vara med i - om jag vågar... Ha det gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar