onsdag 10 februari 2010

Jag e loss...

Det hjälpte o lämna layouten några dagar, nu är den klar! Ska bara få till fotografering så ska jag visa...

Här har det förberetts en del... Img är det dags för att göra en cover up av min tatuering som jag har på ankeln... SOM jag längtar! Hoppas hon får till det som jag vill ha det... inte helt enkelt o täcka över den där mojängen som jag har där. Men men, det blir säker alldeles lysande!

Thea har varit på ridskolan idag och hon fick några utmaningar för o bevisa för mig att hon inte bara gillar o rida utan älskar hästar o ALLT vad det innebär.... Och hon klarade det alldeles utmärkt!! Så det ser ut som om det blir ridning istället för friidrott. Nu siktar vi in oss på ridläger en dag på sportlovet - ännu en utmaning där hon ska vara med hästarna HELA dagen o göra allt man måste, mocka, rykta o allt det där. Men det ser hon framemot! Jag är glad jag slipper vara med...

Nu är det dags för mig att krypa i säng, fattar det inte men jag är sååååå fruktansvärt trött! Sitter nästan o somnar på jobbet, o det är såklart inte någon vidare idé!

Jag måste bara rikta ett par ord till min bror som har 4 månader idag!!! Jag är sååå stolt över dig, du kommer o klara dig alldeles utmärkt med den motivationen du har! Hoppas du känner styrka i oss som finns omkring dig. Du finns i mina tankar varje dag!!! Älskar dig!

Och till er andra, natti o kram!! LoL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar