måndag 22 februari 2010

I väntans tider...

Så nu är DET gjort... nu är det bara vänta, hålla tummarna o hoppas!!! Syftar på två saker men det ena (som jag kan berätta om) är ju att jag för första gången i min korta scrappingtid skickat iväg ett alster till en tävling! Utmaningen var att det skulle finnas tre blommor, spets och hjärta med... Och sooooom jag kämpat med det! Men är helt klart nöjd med mitt resultat! Eller vad tycker ni?!



Det andra som jag väntar på kan jag egentligen inte säga ngt om - få utvalda som vet men who knows - maybe time will tell!

Helgen har varit mysig - familjen har varit temat! Efter en minst sagt tuff vecka med mest bråk, gnäll o skrik så hade jag bara ett mål... Familjen skulle stärka sina band!!! Och ja, det känns som om det gjort nytta. Lagat lite god mat, myst tillsammans med barnen och bara gjort det som fallit oss in. Skönt har det varit!

Jag hade egentligen planerat att köra till Malmö och hälsa på Paul men vädret gjorde att jag inte kände att det var det bästa att göra... Siktar in mig på nästa helg istället!

Img ska jag på stan med Thea, vi ska ta bussen upp - shoppa lite blingbling inför discot på onsdag. Sen ska hon få ta bussen hem själv. Jag ska sätta henne på bussen hos chauffören, tala om vart hon ska o sen möter Jocke upp henne på hållplatsen... Får väl se hur det känns när det är dags - eller om jag ska följa med henne... =) Men planen är som den är för att jag ska träffa en väninna som jag inte umgåtts med på måååånga år. Nu är det dags o återknyta kontakten och det ska vi göra över en bit mat på Wokhouse - ska bli riktigt kul!!! Men nu är det dags o kolla lite på OS! LoL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar