onsdag 10 februari 2010

Mittemellan

känner jag mig... eller ja, jag känner inte ngt speciellt förr tillfället... Inga ytterligheter... men det är väl bra på sitt sätt. Tycker det är lite stiltje i det mesta för tillfället, är för trött för o ta tag i ngt, men är samtidigt lite uttråkad så jag hade behövt orka göra ngt... Layouten som jag påbörjat har legat 2 dgr nu... kommer ingenvart med den alls. Så den får vara där den är - det kommer väl en dag då det lossnar...

Barnen däremot går från ytterlighet till ytterlighet... Igår fick jag inte upp dom i tid, vilket innebar stress, stress o åter stress... Idag vaknade dom pigga o alerta och var klara redan 06.10 med alla morgonbestyr... Så sen blev dom uttråkade för att de fick vänta på mig... Men vi kom iväg i tid iaf så idag slutar jag redan 15.15 - rätt bra eftersom Thea ska på ridning ikväll... Och idag gäller det, hon ska våga nya saker annars blir det ingen mer ridning. Kan låta hårt men att betala så mycket pengar för att bara sitta på hästryggen för att man gillar o rida funkar dåligt för mig. Man måste vilja/våga att utmana sig själv o ta hand om hästen - annars är det ingen mening. Och blir det fortsättning med ridningen så blir det till o sluta med friidrotten. Blir nog tufft för henne o välja men det kommer ta hårdare på henne att slita med skolan som hon gjort nu två veckor för att klara två fritidsaktiviteter på skoldagar. Även om hon ska ha en stoooor eloge!!! Hon har verkligen kämpat! <3

LoL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar