tisdag 2 februari 2010

Det har varit en hektisk helg med fest hos Jenny o Paul - vilken förfest!!! Det kan man kalla party!!! =) Dagen efter blev det lugnt, barnen kom hem från farmor o farfar o var på ett härligt humör. Helgen har i stort varit väldigt bra för mig o Jocke, positiv och kärleksfull - inte en dag för tidigt!!!

Veckan har börjat sådär... igår var en vanlig måndag, idag har jag varit hos reumatologen men känner väl mig inte riktigt bekväm i det dom hade o säga... får väl se vad som händer framöver.

Ikväll har jag färdigställt två alster som jag tyvärr inte kan visa här förrän efter helgen, mottagarna får ha första tjing på att se dom =)

Img är det dags för Thea att efter låååång väntan prova Pilekulls ridskola - hoppas hon gillar o rida islandshästar!! Men nu är det dags för sängen, blivit många sena kvällar på sistone... LoL

1 kommentar:

  1. Fin blogg!! Hoppas att ni gillade ridskolan! Berätta gärna mer!! Kram Malin

    SvaraRadera