onsdag 12 oktober 2011

Vill man vara fin...

får man lida pin... sägs det... Har väl tagit ett ryck igen med det där tränandet. Varit ute o gått iaf o igår var jag på gymmet - får se om det blir en sväng dit img igen. Fick ett tips igår att ingefärsthe skulle vara väldigt bra för att minska sötsuget, öka förbränningen o motverka uppsvälld mage... så här sitter jag nu o dricker mitt the... och det är inte gott... men man vänjer sig kanske eller så får man helt enkelt bita ihop.

Nåja - mitt humör går upp o ner, varierar ibland från minut till minut... Men det kommer väl bättre tider - hoppas jag. Apropå tider, jag har jobbat 11-timmarspass två dagar denna veckan, vilken röra det varit i Växjöjobben som jag fick ta över! Men nu börjar det bli ordning på torpet - guldstjärna till mig! :)

Nu blir det het dejt med JB - Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar