söndag 16 oktober 2011

Söndagar...

är inte min bästa veckodag... :(

Har haft en bra helg med mycket farande fram o tebax i skåne... I fredags var jag o töserna på middag hos Annika o Micke i Tyringe. Det var supertrevligt - god mat och härligt tragg om allt o inget! :) Gav mig lite positiv energi o det behövs alltid! Dock stupade vi i säng när vi kom hem - helt slut efter en arbets- och skolvecka!

Igår var det 40-års kalas för Patrik i Åstorp - det var trevligt! Blev smörgåstårta och kaffe med kakor. Direkt därefter bar det av på kalas hos ex-svärmor i Hästveda. Där blev det plockemat med kantarallpaj, kycklingben, kräftor o räkor. Trevlans! Hoppade dock över skaldjuren eftersom jag inte tål dom... När vi kom därifrån stupade vi alla tre rätt ner i sängen - helt slut...

Idag har Thea varit på bowlingkalas - hon vann minsann! Lite komiskt faktiskt eftersom hon bara avskyr bowling...! Nu är hon o tränar, Elin leker med Klara på rummet o jag bara slappar... mår lite konstigt i kroppen. Vaknade tidigt i morse o mådde illa men det gick över rätt snabbt - så nu är det bara en olustig känsla i kroppen, som om jag är i ett vakuum. :( Men det går över, img är det måndag o en ny arbetsvecka börjar. Känner mig jättemotiverad... NOT! Men bara o bita ihop!

Ikväll blir det film, godis o mys - fredags- och lördagsmys på en söndag! Har ju inte blivit ngt mys i helgen så ikväll är det mys på hög nivå! Härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar