fredag 7 oktober 2011

Fredag...

och barnen har åkt till Jocke. Vi har haft en toppenvecka - inga större bråk o det känns jätteskönt! Det blir lite enklare att lämna dom o veta att man ska vara utan dom i en vecka.

Jag har en vecka eller två framför mig med eventuell dipp i humöret... ändrat lite i min medicinering så det är bara o hålla tummarna nu. Orkar inte riktigt med o vara som jag varit den senaste tiden... Trött på mig själv o så kan man inte separera sig från sig själv... trist läge!

Men men, en dag i taget så ska det säkert lösa sig.

Ikväll har jag tagit mig ur soffan för en promenad till Coop med Linda sen hamnade jag i hennes soffa en stund. Nu har jag passat min soffa igen o kollat en film... kunde ju inte riktigt gå o lägga mig kl 21 så... men nu är kl snart elva så då får jag nog gå o lägga mig... Så natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar