söndag 9 oktober 2011

Helgen

som gått har varit bra. Har tagit det lugnt, träffat Linda o Linda o slappat...

Men i morse vaknade jag av att jag hade så in i h-vetes ont i bröstet o att jag inte fick luft! Har ju varit med förr så jag visste att det inte var ngt farligt - bara en ångestattack... men shit vad jobbigt o vakna så... Det har förföljt mig hela dagen. :(

Ikväll har Jocke o barnen varit här o ätit middag, mysigt! Behövde bara vara nära töserna - men sen känns det så tomt när dom kör härifrån. Gör ont i hela kroppen, vill bara att dom stannar, vill att dom ska vara med mig, hos mig, nära nära...

Tror jag får gå o lägga mig nu, hoppas jag kan sova utan att ha det förbannade trycket över bröstet! Img är det måndag o ny arbetsvecka att ta sig an... Tjoho...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar