onsdag 5 oktober 2011

...

ja jag vet, jag är inte så bra på att uppdatera min blogg... Finns många anledningar men en av dom är att jag har inte haft ngt kul o berätta o då är det kanske bättre o vara tyst?

Nåja... det har inte hänt så mycket sedan sist... eller ja, jag jobbar med att försöka vända min negativa spiral till en mer positiv o öppen "spiral". Det kämpas på, en dag i taget.

Helgen som varit har varit en kanonhelg, mycket mys o trevliga stunder med bl a min mamma o goda vänner! :) Jag har mina hjärtan hos mig och jag stormtrivs! Veckan har rullat på med ungefär samma trevliga stämning med några kortare avbrott med gräl... Men det hör ju till o det gäller ju bara att försöka hantera det på bästa sätt. Och det känns faktiskt riktigt bra! Vi har haft mycket tid tillsammans o gjort ingenting o det passar mig alldeles utmärkt!

Jag har under typ 2-3 veckors tid känt ngt i kroppen som inte bryter ut - så jäkla drygt! Bättre o bli kass o sen vet man ju att det vänder... Men att gå o känna sig halvkass suger duktigt!

På jobbet är det... ja vad ska jag säga - det är väl som det är. Jag håller på att lära upp en administratör som varit chef under några år o ja, jag kan väl säga som så att det är nog inte många saker av det jag gör i min vardag på jobb som hon gjort på sin tjänst... Jag väntar fortfarande på en eventuell anställning som skulle innebära att jag faktiskt kanske kan få lite stabilitet i min ekonomi... Men tyvärr så maler inte de flesta kvarnar så snabbt... Men som det sägs: Den som väntar på ngt gott...!

Nu är det dags att knyta sig, jag är helt slut o det är två dagars arbete kvar denna veckan... Så natti natti o så får vi se när vi syns igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar