måndag 6 december 2010

Dag 1 - Presentera mig själv

Ja... jag är 34 år (ja även om jag snaaaaart är 35...!) har två underbara barn som jag bara älskar!!! Jag är relativt glad, sprallig och gillar o träffa folk! Fast för tillfället njuter jag väldigt i min ensamhet i soffan! Samlar energi den veckan jag inte har barnen för att orka vara den mamma jag vill vara när jag har mina barn hos mig.

Jag har för tillfället kort brunt hår, som för övrigt är på utväxt efter att ha provat vara snaggad en gång i mitt liv. Det är nog lite av ett motto för mig, man ska våga prova allt en gång... Nästan allt, finns vissa rädslor som jag inte klarar att utsätta mig för men dom berättar jag kanske om under Dag 26...

Jag är 165 cm lång/kort - beror hur man ser på det... Jag är lagom lång enligt mig, jag räcker till o krama om dom flesta och det känns som det är tillräckligt! Kramar får man aldrig för många av! Jag väger... nej det tänker jag inte berätta - jag väger mer än jag borde och jag skaaaaa ta tag i det... SEN! Just nu så njuter jag av att må bra även om jag har dippar ibland, men det är iofs enda sättet o veta att man lever - att det går lite upp o ner!

Jag har 9 piercingar, 5 tatueringar även om det är två som är övertatuerade... dom räknas kanske inte... Jag har stooooora planer för nästa tatuering, får väl se när kassan är tillräcklig för att inbringa min sista tatuering! Så alla som läser, jag fyller snart år & jag önskar mig BARA pengar eller presentkort på tatuering hos Lady C Tattoo som finns i Rockee´s lokaler! :-D

Men nu ska jag sätta punkt, ta en kopp te o kolla tv innan det blir sängen för o orka med ny dag på jobbet img!

2 kommentarer: