fredag 5 mars 2010

Fredagsmys...

blir det idag! Har varit en helt okej vecka trots min magkatarr som verkligen inte vill som jag vill.. Men men, det som inte dödar det härdar sägs det ju! =)

Kvällarna har varit helt underbara med bara familjetid o egentid. Tida att göra ingenting! Precis som jag ville ha det!

Tycker jag har börjat få ordning på vissa saker och avslutat vissa saker. Känner mig på några plan rätt stark och stolt över mina framsteg egentligen! En dag i taget - det är det som gäller nu. Och det känns så underbart!!!

Denna helgen ska fortsätta i familjens tecken - img fyller mannen i mitt liv år! Thea ska på fest o därefter blir det middag med svärföräldrarna o mer mys! Söndag ska jag ev köra en sväng o träffa en kompis som jag inte sett på ett tag. I övrigt så blir det lugnt o avslappnat! Hoppas solen skiner lite på oss också så man kanske kan ta en liten prommis en dag! LoL

2 kommentarer:

  1. så nu har ja varit här me va fina saker ni gör Kramizar Paul

    SvaraRadera