söndag 24 januari 2010

Nybörjare...

    Ja, jag är en nybörjare! Har i veckan blivit helt krokad på att scrappa! Och nu när jag ändå har börjat med det så får jag väl slänga igång en blogg oxå... =)


    Tänkte börja med o säga: Tack, Jenny för att du fått upp mina ögon för det väldigt avslappnade o sköna scrappandet! Denna helgen har helt gått i scrappandets tecken. Igår var jag, Jenny och Jussi o Nellie (Jennys syster o systerdotter) iväg o shoppade loss på en massa scrappingsaker! Och OJ vad saker det fanns! Handlade nog liiiite mer än jag tänkt men så skoj jag ska ha med alla sakerna! När vi kommit hem spenderade jag en lång stund med o organisera mina saker o fick t o m skapat två alster. Kommer bilder senare!


    Idag är det söndag och det har varit en sköööön söndag! Städat o tvättat lite, druckit kaffe i omgångar, först med Linda o sedan kom Malin o Viktor o deras energiknippe till barn! Härligt o bara sitta ner o ta det lugnt med en spann kaffe!


    Nu ikväll har hela familjen suttit ner och kollat på Mamma Mia! Som vi älskar den filmen!!! Nu sover barnen och jag o Jocke ska snart krypa ner i soffan för o titta på Johan Falk - ännu mer film som vi älskar!!!


    Så ni får ha det så bra o jag hoppas vi ses här snart igen! Puss o kram på er alla!!

1 kommentar:

  1. Se där! Fin blogg, ska bli spännande att följa den! Kul me din nya hobby! Kram kram //Malin

    SvaraRadera