måndag 25 januari 2010

Måndag...

Och vilken måndag!!! Solen har strålat från i stort sett klarblå himmel men jösses vad kallt det varit! Det har varit härligt o sitta på kontoret med en kopp varm choklad o titta ut... Ikväll har vi gått igenom finanserna hemma och handlat. Ekar tomt i kylen... Som det brukar vara vid denna tidpunkten varje månad. =( Min tanke var att försöka hitta en bra skiss för ett grattiskort som jag ska göra o skicka iväg till en person som behöver all uppmuntran man kan uppbringa!! Blir mitt första kort så det känns riktigt pirrigt! Hoppas jag får till det bra, när jag väl hittar ett lämpligt upplägg...

När jag o Elin kom hem efter jobb o dagis så var hon lite ledsen för att Thea var hos en kompis o lekte... "Snälla mamma, kan vi inte scrappa lite...?" Och visst, jag plockade fram lite saker till henne o hon fick välja bild, papper o dekorationer. Sen hjälpte jag henne med o skära till sakerna men hon valde placering o så själv. Hon har talang, hon! Får inte kontakt med minneskortet så bilden på hennes alster och mina två senaste kommer img hoppas jag...

Dessa två bilderna är i turordning de jag skapat... Är tusans nöjd med nr 2!





Har suttit på nätet nu och beställt bilder för framkallning, kan ju behövas så jag har något att skapa med!!! Nu är det dags för sängen... LoL & Sweet Dreams!!

1 kommentar:

  1. Welcome to the fantabulous world of scrapbooking and bloghopping!

    SvaraRadera